Jak rozběhnout profesionální pracovní prostor

K dispozici je kompletní softwarové řešení pro spuštění sdíleného pracovního prostoru, říká Mark Furness, výkonný ředitel essensys
RCNT.EU/QPP 26.dubna 2016

Jak tato zpráva jasně ukazuje, co-pracovní a sdílené pracovní prostory jsou na vzestupu. Cushman & Wakefield odhadnout sektor nyní pohltí 8 procent veškerého nového globálního kancelářských prostor. Existují tisíce poskytovatelů a mnoho nových houby po dešti po celou dobu.
Výzvou pro manažery těchto zařízení je, jak spustit nejuhlazenější operaci. Hosting sdílený pracovní prostor není snadné. Existují stovky nájemníků, z nichž všichni mají své specifické požadavky.
V prvních dnech, správci použít za jakýchkoliv nástrojů, které by mohly. Oni by provozovat nepřeberné množství aplikací bok po boku spravovat své pracovní prostředí, často za použití Excel a papírové deníky vyrovnat.
Naším posláním na essensys je to ukončit. Zajišťujeme kompletní řešení pro spuštění pracovní plochy – z členství a plateb, k IT a správy zasedací místnosti.
Pokud něco může být automatizován, mělo by být. Tím se sníží náklady a čas správce, a poskytuje mnohem bohatší a bez tření zážitek pro všechny zúčastněné
Chcete-li pomoci nájemníkům poznat své sousedy a vybudovat podpůrnou síť, četné prostory provozovat sociální síť. Mnoho začínajících a nadnárodní používání sdílených pracovních prostorů, protože oni milují sociální stranu. Existují sítí akce, večírky a hostující přednášky. Je to velká část odvolání.
Jako je Facebook a LinkedIn, členové získat domovskou stránku se seznamem jejich detaily profilu. Mohou chatovat s ostatními členy, poštovních žádostí, fotografií, vytvářet události a stavět cenné obchodní vztahy s ostatními nájemníky. Naše platforma je ideální pro tento účel; to má všechny funkce, které pracovníci potřebují, aby se stal přátelský a produktivní komunitu.
Základem naší filozofie je automatizace. Pokud něco může být automatizován, mělo by být. Tím se sníží náklady a čas správce, a poskytuje mnohem bohatší a bez tření zážitek pro všechny strany.
Takže všechny back-office funkcí jsou automatizovány. Prodej, členství a platba je řešen s minimálním úsilím. Tam je bezproblémová integrace se systémy účtů. Pozdní plátci jsou automaticky pronásledovali a end-of-měsíc vyúčtování, se stává hračkou.
A nájemníci samozřejmě raději spravovat úkoly sami pomocí elegantní aplikaci, spíše než čekat na zaměstnance k účasti na ní. Díky snadnému, on-demand přístup k produktům a službám na vašem pracovišti, konkrétní požadavky, jako rezervace zasedacích místností jsou prováděny on-line. IT a komunikační dotace je automatizován, jako jsou Wi-Fi hesla.
Představa, že tyto věci dělat ručně, je bolestivé. Workspace administrativní pracovníci by měli být uvolněno soustředit se na otázky, které jsou skutečně důležité, ne zapadl do manuální práce.
Skutečný klíč je naše analytika. Platforma shromažďuje širokou škálu dat. To vám umožní rozpoznat trendy a vzory v členském chování, zjistit, které nájemníci používat která prostor, a na jak dlouho. Můžete prodat více prostoru a poskytovat lepší služby zákazníkům. Klíčové ukazatele výkonnosti na obsazení příjmů, prodeje, dlužníků a dalších oblastech jsou automaticky generované, takže můžete jemnost chod podniku.
Platforma essensys byl vyroben a rafinované v průběhu let s využitím zpětné vazby od našich zákazníků. Je to v centru provozu na některé z nejúspěšnějších operátorů na světě pracovního prostoru. Jsme vždy upgrade naši platformu s cílem zajistit klienti mají tu nejlepší technologii pro každou úlohu.
V roce 2015 jsme byli jmenováni Gartner chladit Prodejce a vyhrál britský Tech cenu za inovace. Byli jsme hrdí na to být jmenován jedním z The Sunday Times Tech Track 100 dva roky v řadě.
Jsme masivní věřící v pracovním prostoru revoluce. Je to báječné pro podnikání, od začínajících až blue chips. Se správnou platformou, zkušenosti poskytovatelů pracovního prostoru a jejich rostoucí komunitě nájemníků může být o tolik lepší.