On-demand kancelářské prostory šetří nákladné režijní náklady a poskytuje kapitálovou základnu k podnikání v Londýně
RCNT.EU/9SK 26.dubna 2016
Je to neuvěřitelný čas podnikat. Podnikatelé jsou zkažené pro volby s novými způsoby práce a flexibilních služeb na vyžádání, které jsou přístupné, když jsou potřeba.
ukládání dat služby, jako Dropbox a Google Drive stálo almužnu, a může být rozšířen krok s poptávkou. Web-hosting je podobná; Zadávat můžete hostování ke specialistovi a pouze zaplatit za provozu na vašich stránkách generuje. Tímto způsobem nejsou k dispozici žádné hardwarové účty.
Používání služby na vyžádání mohou přeplňovaný výkon. Instagram vzrostl na miliardu dolarů společnost s pouhými 13 zaměstnanci tím, že většinu služeb na vyžádání. Módní řetězec Net-a-Porter.com je fanatický uživatel využívá Amazon Web Services pro hosting a Salesforce.com pro podnikové plánování. Je to jediný způsob, jak být skutečně agilní, společnost tvrdí.
Tam je pracovní síla jako služba, přes Upwork a Freelancer.com. Přepis služby, jako je Rev.com výměně sekretářky in-house. A účetní software-as-a-service je nyní hlavní proud s Xero a Sage One.
Uber nabízí on-demand dopravu tak levné a pohodlné to podkopává koncept vlastnictví automobilu. Airbnb nabízí cestujícím nové říše ubytování při prohlídce. Hotely Plný pro velkou hru? Bez ohledu na to – pobyt v Airbnb.
Klubovna Interiér mattchungphoto lo-res (70)
Takže co dál ve světě on-demand? Kancelářských prostor je zřejmý cíl. Pronájem žádají ceny kancelářských prostor jsou na rekordních úrovních, a to zejména v centru Londýna, společnosti jsou zoufalí způsoby, jak přehodnotit své využití prostoru.
A číslo jedna řešení je léčit kancelářských prostor jako službu, stejně jako Dropbox a Xero. Společnosti buď nájemné kancelářských prostor, když ji potřeboval (krátkodobě), nebo pronajmout opravit úřad (střednědobé). Tímto končí absurdní scénář platit za prostor, který je dostatečně využívána a umožňuje firmám rozšiřovat, jak rostou. Ale co dlouhodobém horizontu, flexibilní alternativy?
City of London Corporation uvítal přechod na on-demand kancelářských prostor jako hlavní přispěvatel do Velké Británie prosperity. V podrobné zprávě, korporace poznamenal řadu výhod včetně nižších provozních nákladů, větší flexibilitu a přístup k široké škále typů místě z hlediska kvality. Náklady a rizika při dlouhodobé smlouvy na kancelářské prostory jsou pryč.
Korporace označily dvě důležité poznámky. První z nich je, že 30 procent z pružného trhu s kancelářskými prostory se pořízena většími podniky. Není to jen strategie pro začínající a malé a střední podniky. Druhým pozoruhodným faktem je délka pobytu. Ve zprávě se poukazuje na to: „A možná nečekané zjištění, zde byla stabilita a splatnost mnoha obsluhovaných kancelářských okupantům, s průměrnou délkou pobytu 18 až 24 měsíců, v některých případech sahat až na dobu tří až pěti let.“
Adam Blaskey je jedním z průkopníků v tomto odvětví. Byl to rezidenční developer, který se stal unavený setkání s klienty v hotelových halách a kaváren. Tak založil klubovně přizpůsobit profesionály a podniky všech tvarů a velikostí, od začínajících až blue chips, které potřebovaly centrální-Londýn základnu čas od času uspořádat setkání a práci.
Dnes Klubovna nabízí dvě nejlepší lokality v Mayfair, s 250 společností zaregistrovali, a chystá se otevřít novou vlajkovou loď na náměstí St James je.
„Mnozí si myslí, že prostory, jako je ta naše jsou určeny pro začínající i rané fázi podnikání, a zároveň je to pravda, do určité míry, drtivá většina našich členů jsou dobře známá jména blue-chip, včetně likes Grosvenor, Tesla a Samsung , „říká pan Blaskey. „Mohou mít kancelář u Londýna a je třeba někde vhodné pro splnění klientům, nebo oni by mohli mít zastoupení v Londýně, ale je třeba nějaké extra prostor, čas od času.