Tradiční kancelář a nebo flexibilní pracovní místo?
Zdroj: https://www.raconteur.net/business/traditional-office-or-flexible-workspace

Tradiční kancelář a nebo flexibilní pracovní místo?

Práce v flexibilních prostor a rozmanité prostředí je na vzestupu ve Velké Británii, ale tradiční kanceláře mohou zůstat výběr firem, kde týmová práce je méně důležitá
RCNT.EU/9DT Karen HIGGINBOTTOMAPRIL 26, 2016

V 21. století, schopnost pracovat flexibilně má i nadále formovat moderní pracoviště. Flexibilní pracovní se stává v Británii čím dál rozšířenější, přičemž 77 procent zaměstnanců pracujících v organizacích, které poskytují nějakou flexibilní práce, podle zprávy Flex faktor. Rovněž se zdá být to, co dělníci chtějí jako pružná pracovní doba přišel vrchol seznamu přejete, aby zaměstnavatelů v průzkumu Crown pracoviště přemístění.
Existuje několik výhod pro zaměstnavatele z flexibilních pracovních úvazků, podle studie Flex faktor. Odhaduje, že flexibilní pracovní mohla generovat 6,9 miliardy £ produktivních hodin a úspory pracovních stanic z 1,1 miliardy £ pro britskou ekonomiku.
„Z pohledu zaměstnanců, výhody jsou, že oni stanou se více produktivní, si mohou vybrat jejich pracovní doby a kde pracujeme,“ říká Edward Truch, profesor managementu vědy na Lancaster University Management School a spoluautor zprávy.
TECHNOLOGY ovlivňující OBSAZENOST
Ale není to jen o pružnou pracovní dobu a ve svém nejširším slova smyslu, flexibilní pracovní je mnohem více než jen úsporu místa na stole. Je to také o podpoře dnešní pracovní sílu, kteří očekávají, že nesmí být vázána na stole, říká Martin Zákony, partner společnosti Deloitte nemovitostí. „Flexibilní pracovní zahrnuje přístup do různých pracovních prostředích, která nejlépe nasměrovat ke prováděných úkolů a ty jsou stále více již věnována použití jednoho jedince.“
Pružná pracovní postupy šly ruku v ruce s rostoucí popularitou velkoprostorové kanceláře, kde se zaměstnanci často hot-desk nebo pracovat v wi-fi s podporou společenských prostor v budově
Vznik tech začínajících ovlivnila další společnosti, které nabízejí jejich výběr zaměstnanců a flexibilitu v tom, jak fungují, říká Steve Brewer, partner poradenské pracoviště konstrukce Burtt-Jones & Brewer. „Viděli jsme, že filtrování v jiných odvětvích, ale myslím, že je více co do činění s technologií a nároky, které lidé uvádějí na něj spíše než tech startech.“
Jeremy Myerson, profesor designu na Royal College of Art, tvrdí, že organizace se nedaří držet krok s flexibilním formám práce, které existují ve Velké Británii, když se vytvoří pracovní prostředí. „Mnoho organizací stále myslí, že“ x „počet lidí, kteří sedí u stolu, ale mnoho velkých organizací mají nízké ceny obsazenosti. Mnoho zaměstnanců nechtějí psací stůl a nést jejich technologii s nimi, „říká.
Velkoprostorové kanceláře
Pružná pracovní postupy šly ruku v ruce s rostoucí popularitou kancelářích s otevřeným prostorem, kde se zaměstnanci často hot-desk nebo pracovat v wi-fi povoleným společenských prostor v budově. Zásnubní a Global Workforce studie by úřad dodavatel Steelcase 12.000 pracovníků v 17 zemích našel ve Velké Británii vede svět pro velkoprostorové kanceláře a má více než dvojnásobný počet kočovných dělníků, než je celosvětový průměr.
V roce 2014, advokátní kancelář Gowling WLG přestěhovala do Birminghamu úřadu, který postavila na strategii pracovišti že zaměstnanci přestěhovat se do různých typů prostor v závislosti na druhu práce, kterou dělají. Birmingham kancelář je většinou open-plan, ale také tiché pokoje, týmové místnosti, odpočinkové prostory, video konferenční místnosti a rychlé splňovaly místnosti.
Aon personál jídelna, navržený Gensler, který je také používán jako pracovní plochy a pro krátké schůzky
Aon personál jídelna, navržený Gensler, který je také používán jako pracovní plochy a pro krátké schůzky
Před přesunem do nových prostor, firma měla jeden nebo dva zcela mobilní pracovníky, vysvětluje Richard Jones, ředitel Gowling WLG ze dne týmu vedení. „Když jsme měli v plánu tento krok, chtěli jsme změnit pár věcí a mobilita byl jedním z nich,“ říká. „Potřebovali jsme, aby existovala plná wi-fi v naší nové budovy, a na modernizaci našich vzdálených a domácí práci IT.“
Firma je v současné době běží pilotní pro 25 svých zaměstnanců, známý jako „unpluggers“, kteří nemají prostor na pracovním stole v novém Birmingham kanceláři. „Zaměřili jsme se na týmy s obzvláště mobilními pracovními vzorů a ve většině případů partnerem v příslušném týmu, souhlasil, že je“ unplugged „vést k šampiona iniciativu,“ říká pan Jones. „Naším cílem je umožnit obchodní růst, aniž byste museli vzít spoustu dalších prostor a zvýšit naši unplugged komunitu protože naše pracovní postupy vyvíjet.“
Gowling WLG má také putovní populaci 50 zaměstnanců mezi jejich Londýnem a Birmingham kanceláře. „Máme hot-desk systém, takže si můžete objednat cokoliv stůl je zdarma,“ říká. V kanceláři Birmingham, pracovníci jsou vyzýváni, aby pohybovat kolem budovy a nesmí být ukotven ke stolu. „Dostáváme hodně lidí, kteří pracují v naší restaurace pro zaměstnance a malé budky oblastech,“ dodává pan Jones.
NA CESTĚ kolaborativní KULTURY